Ana Sayfaya Dön

Sıkça Sorulan Sorular

  • Oliz, Arçelik ve Beko mağazalarındaki alışverişlerinde, satış sonrası hizmetlerde, aynı zamanda ev ve yaşam konseptli seçkin markalarda ekstra indirim ve avantajlar sağlayan Arçelik Türkiye garantisi altında bir hizmet platformudur.

  • Evet, Oliz bir Arçelik Türkiye oluşumudur.

  • Hayır. Oliz’ i indirmek ve avantajlarından yararlanmak için herhangi bir ek ücret ödemene gerek yok. Oliz’ in ücretli hizmet ve ayrıcalıkları uygulama içinde ayrıca belirtilir.

  • Oliz aidat sistemi ile çalışan bir uygulama değildir.

  • Hayır. Arçelik & Beko mağazalarından alışveriş yapmadan da Oliz’ i indirip ayrıcalıklarından yararlanabilirsin.

  • Oliz; App Store ve Google Play’ den iPhone, Android telefonlara ücretsiz olarak indirilebilir. Uygulamayı indirdikten sonra GSM numaranı ve diğer gerekli bilgileri girerek uygulamayı kullanabilirsin.

  • Google Play ya da App Store’ a girip arama bölümüne Oliz yazarak uygulamamızı telefonuna indirebilirsin.

  • Oliz’i indirmek için App Store veya Google Play üyeliğinin olması gereklidir. Üyelik işlemlerini App Store veya Google Play internet siteleri üzerinden gerçekleştirebilirsin.

  • Oliz’i tüm Android ve İOS 14 ve üzeri işletim sistemli cep telefonlarında kullanabilirsin. Oliz bir mobil uygulama olduğundan bilgisayar, tablet gibi cihazlarda kullanılmamaktadır.

  • Hayır, bir telefon numarasıyla sadece tek bir üyelik oluşturabilirsin.

  • Oliz kişiye özel bir uygulamadır ve herkesin ihtiyacına göre ön plana çıkartılan avantajlar kişinin uygulama içerisindeki hareketlerine göre özelleştirilir. Bu yüzden tüm Oliz’ lilere uygulamayı kendilerinin kullanmasını tavsiye ederiz.

  • Müşteri Hizmetlerimize 7/24 ulaşabilir, 0850 210 0 888’i arayıp 8’i tuşlayarak uygulama hakkında destek alabilirsin.

  • Oliz tüm Türkiye’de kullanılmaktadır.

  • Bizimle destek@oliz.com.tr mail adresimiz aracılığıyla iletişime geçebilirsin.

  • Yaşadığın teknik sorunu, destek@oliz.com.tr mail adresimize ekran görüntüsüyle birlikte mail atabilirsin, ilgili ekibimiz en kısa sürede dönüş sağlayacaktır.

  • Hesabım ->Profil Bilgilerim menüsü altından üyeliğini iptal edebilirsin.

  • Arçelik mağazalarındaki alışverişlerinde uygulama içinden karekodu oluşturarak ya da altındaki şifreyi ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.

    Online alışverişlerde ise karekodun altındaki şifreyi ödeme adımındaki ‘’Oliz Kodu’’ alanına girerek indirimden faydalanabilirsin.

  • Beko mağazalarındaki alışverişlerinde, uygulama içinden karekodu oluşturarak ya da altındaki şifreyi ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.

    Online alışverişlerde ise karekodun altındaki şifreyi ödeme adımındaki ‘’Oliz Kodu’’ alanına girerek indirimden faydalanabilirsin.

  • İlgilendiğin kampanyanın detayına girdikten sonra kampanyaya katılıp görselindeki kodunu kopyalayabilir, kampanya şartlarına göre markanın web sitesinde ya da tanımlı mağazasında ödeme aşamasında kodu kullanarak indirimden faydalanabilirsin.

  • İlgili kampanya sayfasından kampanyanın geçerlilik süresi boyunca kampanya koduna ulaşabilirsin.

  • Oliz uygulamasındaki ‘’Oliz’li Markalar’’ menüsü altına, ayrıcalık kullanabileceğin marka ve kategorileri görebilirsin.

  • Arçelik & Beko mağazalarından yaptığın alışverişlerde seçili kampanyalardaki indirimini kullanmak için sana özel indirim kodunu üretmeye yarar. Oluşturulan kodu ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek ya da web sitelerinde ödeme adımında Oliz Kodu alanına girerek indiriminden yararlanabilirsin.

  • Oliz’ li markaların kampanya detay sayfalarında, kampanyanın ve kupon kodunun geçerlilik tarihini görebilirsin.

  • Karekodu yenile butonuna tıklayarak yeniden kod/şifre oluşturabilir, sorun çözülmezse destek@oliz.com.tr adresine ekran görüntüsüyle mail atabilirsin.

  • Evet. Uygulama içinden tüm Oliz’li Markalar için aynı anda kampanyalara katılabilirsin.

  • Hayır, birleştirilememektedir.

  • İlgili firmanın çağrı merkezi kanalları aracılığıyla aşağıdaki bilgileri paylaşmanı rica ederiz.

    1. Kampanya adı nedir?

    2. Oliz üzerinden aldığınız kampanya kodu nedir?

    3. Aldığın hata nedir (örneğin; kod geçersiz hatası alıyorum)?

    4. Mağazadaysan mağaza adı ve konumu nedir?

  • Kişisel verilerin işlenmesine ilişkin bilgilere Kişisel Verilerin Korunması kısmından ulaşabilirsin.
    Kişisel bilgilerini gerekli güvenlik önlemlerini alarak saklıyoruz.

  • Kişisel verilerini aydınlatma metninde belirtilen amaçlarla mevzuata uygun şekilde işleyip aktarıyoruz. Bu sırada gerekli tüm güvenlik önlemlerini alıyoruz.

  • Bildirim ayarlarını istersen uygulama içerisinden, istersen telefonun ayarlar bölümünden Oliz uygulaması ayarlarına girerek değiştirebilirsin

  • Kullanıcı sözleşmesine buradan ulaşabilirsin.

    Aydınlatma metnine buradan erişebilirsin.

  • Cihazlarım kısmında; son 3 sene içinde kendi cep telefonu numaran ile kayıt oluşturarak satın almış olduğun ve henüz garantisi bitmemiş Arçelik, Beko, Grundig , Altus markalı ürünlerini görebilir, ürünle ilgili temel bilgileri ve garanti süresini takip edebilirsin.

  • Son 3 sene içinde satın alırken kullandığın cep telefonuna kayıtlı olan Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, kurutma makinesi, derin dondurucu, buzdolabı, soğutucu, fırın, klima, kombi, ocak ve ankastre ürün gruplarına ait cihazlarını burada bulabilirsin.

  • Sahip olduğun Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı ürünlerden herhangi birini Oliz’de görmek için,

    1.Ürünün montajı sırasında kullandığın telefon numaran ile Oliz’e kayıtlı telefon numaran aynı olmalı.

    2. Son 3 sene içinde satın alınmış ürünler ve garantisi devam eden ürünler olmalı.

    3. Televizyon, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, kurutma makinesi, derin dondurucu, buzdolabı, soğutucu, fırın, klima, kombi, ocak, ankastre, su sebili ve bardak tutucu, su arıtma cihazı, 3D yazıcı ve akıllı ev sistemleri ürün gruplarından bir ürün alınmış olmalı.

    Ürünün yukarıdaki şartların hepsine uymasına rağmen Oliz’de gözükmüyorsa destek@oliz.com.tr mail adresinden bize ulaşmanı rica ederiz.

  • Oliz’de sadece Arçelik, Beko, Grundig ve Altus markalı ürünlerini görüntüleyebilirsin.

  • Cihazlarım kısmında listelenen ürünlerin için Oliz üzerinden ek garanti alabilirsin.

  • Diğer ürünlerin için Arçelik çağrı merkezi, Arçelik yetkili satıcı ve servisleri ile iletişime geçebilirsin.

  • Ürününüzün garanti başlangıç tarihine göre +2 yıl ya da +4 yıl ek garanti satın alabilirsiniz.
    Oliz içerisinden ürününüz için alabileceğiniz ek garanti süresini ve diğer detaylara ulaşabilirsiniz.

  • Fatura tarihi itibariyle 14 gün içinde çağrı merkezi aracılığıyla ek garantinizi iptal edebilirsiniz.

  • 0850 210 0 888 no’lu Arçelik çağrı merkezini arayarak ek garanti iptal talebinde bulunabilirsiniz.
    Talebinizin uygunluğu kontrol edildikten sonra mail adresiniz üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.

  • Mail adresinize onay maili geldikten sonra bankaya bağlı olarak 7-10 iş günü arasında ücret iadeniz yapılacaktır.